Čo hovoria diváci o Slečne Loreline

Toto sú komentáre našich divákov, ktorí predstavenie Slečna Loreline navštívili a rozhodli sa, že nám o ňom dajú vedieť viac…
Ak by ste aj vy chceli napísať niečo o našom muzikáli, či sa vám páčil alebo nie, kľudne nám to hoďte do komentára na našej Facebook stránke alebo nám napíšte správu cez formulár.

Gratulácia! Predstavenie bolo vynikajúce, so sympatickým výkonom všetkých účinkujúcich. Uznanie si zasluhujú všetci, ktorí sa akoukoľvek formou zapojili do prípravy a tvorby tohto muzikálu! Osobitne je potrebné vyzdvihnúť hudobnú zložku, ktorá je už tradične v komárňanských muzikáloch na vysokej úrovni. V každom prípade odporúčam Slečnu Loreline každému, kto sa chce dobre zabaviť, a pritom nemusí utekať do niektorého z bratislavských kultúrnych stánkov.

- Alberta Austin

Ďakujeme za skvelý zážitok. V sobotu sme boli na predstavení a bolo to úžasné! Z Pýtaja/princa Andreja sa stal temný gróf Dracula a tejto úlohy sa zhostil excelentne a rovnako skvele boli aj výkony ostatných detí ako aj dospelých. Niekto si môže všimnúť že na predstaveniach nie sú také davy ako na Snehulienku. Ale to vôbec neznamená že by toto bolo horšie. Práve naopak! Divadlo podrástlo a naštudovalo o čosi náročnejšie dielo ktoré už nie je určené primárne pre detského diváka. Ale stačí sa započúvať cez prestávku a po predstavení ako dielo hodnotia v rozhovoroch medzi sebou diváci. Mnohí ho porovnávajú s profesionálnymi scénami a zhodnú sa na tom že sa im nielen vyrovná ale mnohé z nich aj prekonáva. Takže klobúk dole a ešte raz veľká vďaka za skvelé predstavenie všetkým ktorý sa na ňom podieľali

- Karol Manyucz

Skvelá premiéra, boli ste úžasné, deti a samozrejme aj dospeláci. Jožko a ostatní vtipne excelovali, veľmi sa mi páčilo všetko - kostýmy, hudba geniálna, kulisy,spevy ...nepreháňam- skvelé! Držím Vám palce, ako dobre ,že Vás riadi Jožko, ste v dobrých rukách...:-)

- Marta Smetanová

Ďakujeme za krásny zážitok z predstavenia... Pozdravujeme z Mane :-)

- Veronika Trungelová